Klachtenregeling

Bij Chiropractie Aalst-Waalre streven we naar patiëntgerichte zorg. Iedereen heeft er baat bij als de geleverde zorg zo professioneel en zorgvuldig mogelijk is. Onze medewerkers houden zich aan de beroepscode zoals die door de NCA (Nederlandse Chiropractoren Associatie) en de SCN (Stichting Chiropractie Nederland) zijn vastgelegd.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de geleverde zorg, dan hopen wij dat u uw klacht aan ons kenbaar maakt. Dit kan direct aan uw chiropractor, maar u kan de klacht ook telefonisch of per email melden. De behandelend chiropractor wordt hiervan op de hoogte gebracht. Uitsluitend de chiropractor in kwestie zal contact met u opnemen. In onderling overleg werken we aan een passende oplossing waar alle betrokken partijen zich in kunnen vinden.

Is er geen passende oplossing gevonden voor uw klacht ondanks herhaaldelijk contact, dan heeft u de mogelijkheid om een officiële klacht in te dienen bij de NCA (Nederlandse Chiropractie Associatie), de beroepsvereniging. De klacht zal dan door de NCA worden behandeld middels de daarvoor bestemde procedures.

Het klachtenprotocol van de NCA kunt u vinden via www.nca.nl of direct via deze link.